Üzemeltetői adatok:
Programajánló Kft. (a továbbiakban: Üzemeltető)
Székhely: 2000 Szentendre Kovács László u 45
Adószám: 23781845213
Cégjegyzékszám: 13 09 153482
Cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adatkezelési nyilvántartási azonosító:
Átvételi lehetőség feltételek: Előre egyeztetett időpontban hétfőtöl -péntekig 10-től 16 -ig
Telefonszám:0620-6-22-33-99
Kapcsolattartó: Prisztacs Mercédesz
Bevezető
A jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák a felek kapcsolatát, amelyben a vásárlók (a továbbiakban: Vásárló) szerződést kötnek az Üzemeltetővel mint eladóval. A Vásárló részéről a vásárlás véglegesítésével (lsd. a weboldalon: megrendelés elküldése) és az Üzemeltető részéről a megrendelés feldolgozásával (melyről egy második visszaigazoló üzenetet küld a Vásárlónak) kötött magyar nyelvű szerződés írásban kötöttnek minősül. Iktatásra nem kerül, a későbbiekben digitálisan visszakereshető. Magatartási kódexre nem utal.
A Vásárló lehet Fogyasztó (magánszemély) vagy Vállalkozó, akikre egyes esetekben eltérő szabályok vonatkoznak. A Fogyasztó az a természetes személy, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljárva köt szerződést az Üzemeltetővel. A Vállalkozó pedig az a természetes vagy jogi személy, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár el és köt szerződést az Üzemeltetővel. Amennyiben a Vállalkozó a megrendelésben kitölti a cégnevet és/vagy az adószámot, úgy azzal a Vállalkozó a jelen ÁSZF-ben külön meghatározott és kifejezetten Vállalkozókra vonatkozó szabályok alkalmazását önmagára nézve kötelezőnek ismeri el. A jelenleg hatályos törvényi szabályozás értelmében, céges vásárlás esetén a cég adószámának megadása kötelező. Amennyiben ennek megadását a Vállalkozó elmulasztja, az Üzemeltető nem vállal jogi felelősséget.
Mivel a jelen ÁSZF az Üzemeltető azon honlapján, ahol a vásárlás lebonyolítható (szivemalol.hu) közzétételre került és így az a Vásárló számára a szerződéskötést megelőzően hozzáférhető és megismerhető, a megrendelés leadásával a Vásárló elismeri és megerősíti azt, hogy a jelen ÁSZF-nek és mellékleteinek a megrendelés leadáskor érvényes és hatályos szövegét kifejezetten megismerte és azt magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Amennyiben a Vásárló megrendeli a termékeket vagy szolgáltatásokat, arról számlát kap, mely számla tartalmazza az felek közötti megállapodás részleteit.
A weboldalon előfordulhatnak elírások, melyekért az Üzemeltető nem vállal felelősséget, különös tekintettel a téves ármegjelölésre.
A weboldalon található fényképek tájékoztató jellegűek. A színek, árnyalatok, csomagolások egyes esetekben eltérhetnek a weboldalon látható képtől. Ezekért az Üzemeltető nem vállal felelősséget.
Termékkínálat
Termékkínálatunk folyamatosan bővül/változik. Szolgáltatásaink közé ezek gyártása, forgalmazása és egyedi ajándékcsomagként való összeállítása tartozik. Az aktuális termék- valamint szolgáltatáskínálat weblapunkon megtalálható.
Rendelési információ
Honlapunkon a vásárlás regisztrációhoz kötött. A megrendelések feldolgozása és visszaigazolása 1 munkanapon belül megtörténik, teljesítése legfeljebb 5 munkanapot vesz igénybe. A hét utolsó munkanapján 16:00 után beérkező megrendelések, a következő hét első munkanapján kerülnek feldolgozásra. A teljesítési idő függ a megrendelés mennyiségétől és a megrendelt termék készletkezelésétől. Azon termékek megrendelése esetén, melyek limitált mennyiségben érhetőek el webshopunkon, minden esetben a rendelés visszaigazolásakor értesítjük a vásárlót a várható beérkezésről, mely akár 30 napot is igénybe vehet. Ebben az esetben a megrendeléstől számított 14 napig élhet a vásárló elállási jogával.
Tájékoztatjuk kedves vásárlóinkat, hogy a megrendelt termék fotói bizonyos esetekben eltérhetnek a valóságtól, illusztrációként szerepelnek.
Megrendelés menete
Honlapunkon lehetőség van egyedileg összeállított termékcsomag és egyedi készítésű termék megrendelésére is.
Amennyiben vásárolni szeretne:
-Válassza ki a kívánt terméket
-Opcionálisan állítsa be a kívánt paramétereket és mennyiséget
-Tegye kosarába a termékoldalon található gomb segítségével
-Lépjen a kosár menüpontba
-Kattintson a Pénztár gombra
-Töltse ki a megjelenő űrlapot értelemszerűen
-Olvassa el a linkelt szerződési feltételeket
-Kattintson az elküld gombra
Hibásan leadott vagy teljesített megrendelés
Sajnos előfordulhat, hogy cégünk esetlegesen hibásan teljesít egy adott megrendelést. Ebben az esetben a szivemalol.hu. cseregaranciát vállal, magára vállalja a hibából származó szállítási és javítási/cserélési költségeket.
Hibás terméket csak annak visszaszolgáltatásával tudunk cserélni, mely:
-nem volt viselve/használva
-nem volt mosva/tisztítva
-számlával bizonyítottan cégünktől vásárolt
Cseregaranciát nem tudunk vállalni azokra a termékekre, melyek:
-nem rendeltetésszerű használat közben tönkrementek
-megrendelt méret nem lett megfelelő (egyedi termékek esetén)
Hibás adatmegadás esetén a vásárló a megrendelés visszaigazolásától számított 24 órán belül értesítse cégünket valamely elérhetőségén. Ellenkező esetben, ha a termék már legyártásra/kiküldésre került az esetleges, vásárlói hibából származó javítási költségeket a megrendelőre terheljük.
Fizetési lehetőségek
Előre utalás:
Amennyiben szeretné, a megrendelt terméke(ke)t előre utalással fizetheti. Ebben az esetben a visszaigazoló e-mailben található bankszámlaszámra kell átutalni a végösszeget díjbekérőnk megérkezése után.
Bankkártyás fizetés:
Honlapunkon lehetőség van bankkártyás fizetésre, melyet a Barion szolgáltatón keresztül lehet megtenni. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013
Személyes, készpénzes fizetés:
Átvevőpontunkon vagy utánvételes vásárlás esetén alkalmazott fizetési lehetőség, magyar forintban.
Házhoz-szállítás díja
A házhoz-szállítás díját minden esetben a pénztár oldalon láthatja a vásárló, mely a megrendelés végösszegétől és a kiszállítás helyétől függ. 25.000 Ft feletti rendelés esetén a belföldi szállítás költségétől eltekintünk.
Vásárlástól való elállási jog
Röviden:
A kiszállítással megrendelt termékek esetén a Vásárlónak joga van mindenféle indok nélkül elállni a szerződéstől. Ezt megteheti az alábbiak szerint
- A megrendeléstől számított 14 napon belül, amennyiben a termék még nem került kiszállításra.
Ez esetben az elállási szándékot írásban kell jelezni. Ha a termék közben kiszállításra kerül, a csomagot a Vásárló nem köteles átvenni a visszaszállítás díja az Üzemeltetőt terheli. - A termék készhezvételétől számított 14 napon belül.
Ez esetben az elállási szándékot írásban kell jelezni és a terméket jelzéstől számított 14 napon belül hiánytalanul vissza kell küldeni az Üzemeltető címére. Az üzemeltető a termék árát, a beérkezéstől számított 14 napon belül a Vásárlónak visszafizeti. A viszaküldés díja ezesetben a vásárót terheli.
Kivételek:
- Az elállás joga nem vonatkozik olyan zárt csomagolású higéniai termékre (például pelenka), melynek csomagolása megbontásra került.
- Az elállás joga nem vonatkozik olyan termékre, mely a Vásárló kifejezett igénye szerint és egyedileg lett elkészítve vagy összeállítva.
- Az elállás joga a Vállalkozót nem illeti meg.
A vásárlástól való elállás részletes szabályozása a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet IV. fejezetében olvasható.
Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek
A fogyasztó a termékkel vagy az Üzemeltető tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Telefon: +3620 622-3399
E-mail: kapcsolat@szivemalol.hu
Az Üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, akkor az Üzemeltető a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a fogyasztónak átadja vagy megküldi email-ben. Az Üzemeltető jegyzőkönyvet vesz fel a fogyasztó bejelentett igényéről és átvételi elismervénnyel igazoltan veszi át a terméket garanciális probléma esetén.
Amennyiben az Üzemeltető és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
Bírósági eljárás: Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III. törvény rendelkezései szerint.
Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni:
A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
– a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét
– a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését
– a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait
– a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
– a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor
– a testület döntésére irányuló indítványt
– a fogyasztó aláírását
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Online vitarendezési platform:
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
2019. május 1.